Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
11 відгуків
+380 (73) 926-39-74
TopOpt - інтернет магазин
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Наш інтернет-магазин "TopOpt.com.ua" здійснює повернення та обмін товарів відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів". Строки повернення та обміну Повернути або обміняти товар можна протягом 14 днів з моменту його отримання. Зворотна доставка здійснюється за рахунок покупця. Умови повернення товарів належної якості Ми дбаємо про наших клієнтів, тому ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів, за умови, що: Товар не був у використанні і зберіг свій товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальну упаковку та супровідні документи. Повернення здійснюється протягом 14 днів з дня отримання товару. Порядок повернення коштів Після отримання та перевірки товару, ми повернемо кошти протягом 3 робочих днів. Процедура обміну та повернення Щоб оформити повернення або обмін товару, зв'яжіться з нами на пошту topopt21ua@gmail.com або за телефоном +380739263974. У темі листа вкажіть "Обмін" або "Повернення", зазначивши номер замовлення та причину повернення. Після цього наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей. Товар надсилайте через "Нову Пошту" на адресу: Київ, Оболонська набережна, 3, 02000, +380739263974. Після отримання та перевірки товару, ми повернемо кошти або надішлемо обмінний товар протягом 3 робочих днів. Умови, при яких обмін або повернення неможливі: Товар має сліди використання, втрачено його товарний вигляд, пломби або ярлики. Минуло більше ніж 14 днів з моменту отримання товару. Вартість доставки Доставка товарів належної якості для обміну або повернення здійснюється за рахунок покупця. Доставка бракованих товарів – за рахунок продавця. Згідно з чинним законодавством, компанія може відмовити в обміні або поверненні товарів належної якості, якщо вони підпадають під перелік непродовольчих товарів, що не підлягають поверненню або обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner